FFFFUUUUU STARSI, BACK TO THE TILT


Isto kao što se Lassie vratio kući tako se i ja vraćam na tilt. I mislio sam si da će biti tako dok sam odlučio većinom igrati na starsima, eto to se i vrlo brzo ostvarilo. Razlog? Razlog je vrlo jednostavan, neće me i bok. (sad zvučim kao ona "rigged" ekipa kojoj je uvijek softver kriv :D ). Ali u mom slučaju nije problem ni u softveru niti u dealerima koji mi "postavljaju zamke" nego je problem u mojoj glavi. Kakav je to točno problem? -E to ne znam ni ja točno, samo znam da imam problem :D
Problem nije taj sto me ne ide onako kako bi ja htio da me ide, nije ni problem u tome sto sto runnam dosta ispod EVa, ali je problem u tome sto nikako ne mogu igrati svoj "A" game, jednostavno me uvijek nešto ponese pa napravim neku glupost, ili neki glup potez, svjestan sam toga odmah nakon sto pritisnem tipku za opciju, i onda do kraja meča se opterećujem time koliki sam kreten i zašto sam to morao napravit. Dok recimo to mi se na tiltu dešava punoooo rjeđe. Ne znam zašto je tome tako, ali eto...

Kako sam dok sam selio na starse na tiltu ostavio nešto $ za sad igram s tim, to mi je dovoljno za husng od 50$ (na tiltu sad igram normal speed), sad ću opet sa starsa prebaciti koliko mi treba da imam neki malo agresivniji bankroll da mogu uskoro počet OPET shotat 80$ i 100$, a na starsima će mi ostat neki bankroll da mogu tamo igrat 55$. Ne napuštam skroz starse, samo igrat ću tamo "usput" (za sad, tko zna što će bit za koji dan, možda mi opet nešto pukne u glavu pa prebacim sve na starse :D ).

Toliko o tome, nego sad da se malo požalim...
Zadnjih dana samo neka sr***... Prošli tjedan jedan dan nam doma rikne bojler, i sad ne znam ne kužim se bas u te stvari ali inače dok neki kućanski aparat rikne valjda bi trebao i izbacit sklopku, ili ne... nemam pojma, uglavnom bojler nije izbacio sklopku i sad moji doma nešto prčkaju po tom i isključe glavnu sklopku bas dok sam ja igrao, i tak ode jedan husng od 50$. I pošto nisu uspjeli ništa iskemijat zovu električara, koji je ko za vraga došao ranije nego što je trebao, a ja baš počeo dva husng od 50$, i da naravno, isključi mi struju, ubrzo upali ponovno i ja brže palim komp, kad komp se još nije ni upalio a on isključi ponovno, ja sav lud, kipim, ide mi para na uši, kad opet dodje struja, i opet ja brže bolje palim komp, kad opet on isključi. Sad više ne znam dal me zajebava ili wtf??? Dok me je prošao nalet bijesa, dok je prestalo kuhat u meni, i dok je vatra iz ušiju još samo lagano tinjala, mi je došlo u glavu da baš i nije pametno stalno palit-gasit komp da nebi nešto riknulo, a i bio sam siguran da su me ove dvije ribice "pojele", tak da sam odlučio pričekat dok ne bude sve definitivno gotovo. A dok je bilo gotovo idem ja upalit komp, kad mi javlja neku grešku, isključim ga iz struje pa probam kad opet isto... Nazovem frenda da vidim šta znači ta poruka koju mi javlja, a on mi kaže da mi je najvjerojatnije riknuo hard. DIVNO! Smračilo mi se pred očima kad mi je to rekao, a vatra iz ušiju se opet razbuktala. Drugi dan nosim hard kod njega da vidimo dal je problem stvarno u hardu ili možda u nečem drugom, ali nula bodova. Sva videa, sve knjige, svi dokumenti, baza iz HEM-a, muzika, filmovi, notesi... šmrc, šmrc ;-(
Da tu nebi bio problemima kraj, nakon što sam nabavio novi hard, i nakon što mi je frend instalirao nove windowse, ne radi internet... Ali uspio sam i to nekako riješit, tako da sam sad spreman za nove pobjede.

Planovi za ovaj mjesec trenutno ne napreduju baš po planu, ukupno na tiltu i starsima ovaj mjesec za sad samo 214 mečeva, ROI 7%, profit 840$. Na tiltu ide super za sad i sav profit je od tamo, ok 78$ je sa starsa...
Neće bit lako ostvariti volume i profit koji sam si zadao kao cilj za ovaj mjesec ali potrudit ču se...
Jedan dan imam u planu oboriti svoj sadašnji rekord od 111 odigranih husng mečeva u jednom danu, tako da uz to bi mogao do 700 mečeva koliko sam si zadao za ovaj mjesec.

3 komentari:

Unknown on 16. travnja 2010. u 07:16 kaže...

Čekaj mile, a nije ti izbacila sklopka od stana kad ti je para išla na uši? :-)

Nemoj da se nerviraš oooooo, nemoj da se nervirašššš...

Videa, dio onoga što si imao možeš dobiti od mene, a u ZGu postoji firma koja spašava fajlove za zaribalih hard diskova...

Unknown on 16. travnja 2010. u 07:17 kaže...

btw. budući da mi je ovo bio prvi komentar, malo ti je nezgodno uređeno postavljanje komentara... pogledaj si to malo...

Dirk Diger on 22. travnja 2010. u 18:55 kaže...

Hehehehe kad neće neće zapali joint i sve ćeš gledat sa smješkom. hahha.

Objavi komentar